Prosím, povolte používání JavaScriptu ve Vašem prohlížeči. Pro bezproblemový chod eshopu je vyžadován.
 

Záruky a reklamace

  • Oldřich Žůrek, č.p. 193, 54955 Žďár nad Metují, IČO:45923507 DIČ, CZ7606073266
  • Adresa pro zasílání reklamací: Oldřich Žůrek Good-shop.cz, č.p. 193, 54955 Žďár nad Metují, telefon: 730 636 340

ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to
    • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
    • přiměřeným snížením kupní ceny
    • náhradním dodáním zboží
    • odstoupením od smlouvy

  • Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.

  • V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené.

POSTUP REKLAMACE

  • Při uplatňování reklamace dodržujte následující postup:
    • Zašlete zboží na adresu Oldřich Žůrek, č.p. 193, 54955 Žďár nad Metují, telefon: 730 636 340 spolu s kopií prodejního dokladu. Ve vlastním zájmu prosím zasílejte reklamované produkty pojištěné.
    • Osobní předání reklamace je také možné po předchozí domluvě na této adrese, a to v pracovní dny Po-Pá 8-15h, mimo dny během celozávodních dovolených.

  • Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající řešení reklamace výměnou za bezvadný kus v těchto případech:
    • -zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující
    • -není ještě vyplněn záruční list

PARTNEŘI |

sitemap.xml |

Copyright © www.good-shop.cz | Všechna práva vyhrazena | Zákaz kopírování textů, obrázků a obsahu bez svolení vlastníka www.good-shop.cz | Ochrana osobních údajů
facebook profil
facebook.com/goodshopcz